Ned-Moove nieuwsbrief november 2016

Marc Swanenberg
Ned-Moove nieuwsbrief november 2016
door Marc Swanenberg - zondag, 13 november 2016, 12:00

Ned-Moove

Inhoud Ned-Moove nieuwsbrief november 2016

1. Wisselingen in het Bestuur
  2. Najaarsseminar 2016
  3. Even voorstellen: Peter van Dam
  4. Planning 2017
  5. Oproep suggesties voorjaarsseminar 2017

1. Wisselingen in het Bestuur

Op 12 oktober jl. is tijdens de ingelaste ledenvergadering Peter van Dam unaniem verkozen als nieuw bestuurslid. Tijdens de laatste bestuursvergadering op 1 november hebben we de rollen binnen het bestuur opnieuw verdeeld. De nieuwe rolverdeling is als volgt:

• Voorzitter: Peter van Dam
  • Secretaris: Rene Breedveld
  • Penningmeester: Sebastian Berm
  • Lid: Marc Swaenenberg

Het bestuur heeft hierdoor nog steeds twee vacatures. Wil je zelf een actieve bijdrage leveren, dan heb je tijdens de ledenvergadering in 2017 opnieuw een kans om je aan te melden. Laat het ons weten of je mee wilt doen. Vele handen maken licht werk.

2. Najaarsseminar 2016

Woensdag 16-11 aanstaande houden we weer ons Najaarsseminar. Deze keer in het Beatrix Theater in Utrecht. Binnenlopen kan vanaf 13.00 uur, we beginnen om 13.30 uur en hebben een interessant programma! Aanmelden kan nog steeds vide deze link. Je vindt hier ook het actuele programma.

Bekijk de pitches van Gemma Lesterhuis over MUA en Virgil Ashruf over het nieuwe competentie framework.
Pitch van Gemma LesterhuisPitch van Virgil Ashruf

We hopen jullie allemaal te ontmoeten. Ben jij er ook bij?

3. Even voorstellen: Peter van Dam

Peter van DamAls nieuw bestuurslid en zeker als nieuwe voorzitter komt er ineens veel op je af. Tijdens het komende najaarsseminar is er hopelijk wat tijd om velen van jullie in levende lijve te ontmoeten en persoonlijk kennis te maken.
Mijn passie voor Moodle is enkele jaren geleden ontstaan toen ik er als trainer kennis mee maakte. De mogelijkheden waren toen veel beperkter dan nu. Inmiddels adviseer ik trainers/coaches op het gebied van het gebruik van Moodle als instrument om hun toegevoegde waarde te vergroten. Daarnaast help ik bedrijven bij het inrichten van bedrijfsacademies.

Ook vind ik het leuk om Moodle, als het maar even kan, in te zetten voor verschillende toepassingen. Kortom, ik ben erg enthousiast over Moodle en wil mijn kennis en ervaring graag ter beschikking stellen om de doelstellingen van Ned-Moove te helpen realiseren. Meer kun je lezen in mijn profiel op de Ned-Moove site.

4. Planning 2017

Druk druk druk, als je haar maar goed zitDruk, druk, druk, wie kent het niet. Voordat je er erg in hebt loopt je agenda weer vol. Om te voorkomen dat iemand in 2017 de activiteiten van Ned-Moove zou moeten missen, hier alvast de planning voor 2017. Noteer deze data vast in je agenda.

• Ledenvergadering in combinatie met het voorjaarsseminar: 8 maart 2017
  • Moodle Moot: 24 mei 2017
  • Najaarsseminar: 15 november 2017

De details over programma's en de locaties volgen zodra deze bekend zijn. 

5. Oproep suggesties voorjaarsseminar 2017

Het voorjaarsseminar is op 8 maart 2017. We hebben dus nog wel wat tijd om ons voor te bereiden. De tijd vliegt echter. We roepen jullie op aan te geven welke onderwerpen je graag tijdens het seminar behandeld zou willen zien. Wil je zelf een bijdrage leveren laat het ons dan weten. 

Wat wil jij behandelen?

We hopen je te zien op het najaarsseminar op 16-11 a.s. Namens het gehele bestuur,

Peter van Dam
Voorzitter Ned-Moove

This email was sent to *|EMAIL|*
why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences
*|LIST:ADDRESSLINE|*

*|REWARDS|*