Stel je vragen over Ned-Moove, Moodle of Moodle gerelateerd.

Moodlemoot IEUK Conferentie

Foto van Pieter van der Hijden
Moodlemoot IEUK Conferentie
door Pieter van der Hijden - woensdag, 9 maart 2016, 10:40

De jaarlijkse Moodlemoot IE UK conferentie heeft zich ontwikkeld tot de grootste jaarlijkse Moodlemoot op Europees niveau. Het is van belang dat ook vanuit Ned-Moove leden daar aan kunnen deelnemen en hun bevindingen kunnen terugkoppelen. dat gebeurt ook wel, zij het met mondjesmaat. Een reden van dit kleine aantal is ongetwijfeld dat de kosten van deelnemen plus reis en verblijf relatief hoog zijn.  Daarom stel ik voor dat Ned-Moove voor een kleine tegemoetkoming zorgt.

Voorstel voor motie:

De algemene ledenvergadering van Ned-Moove (Utrecht, 9 maart 2016) besluit om jaarlijks een bedrag van EUR 1000 te reserveren voor het tegemoetkomen van individuele leden voor max. EUR 100 (honderd) per lid in de kosten van deelnemen aan de Moodlemoot IEUK. Als tegenprestatie verwacht Ned-Moove van hen een verslag en/of presentatie op een Ned-Moove meeting. Als het gereserveerde bderag onvoldoende is om alle aanvragen te honoreren kan het bestuur het toe te kennen bedrag per lid naar beneden bijstellen.

Ned-Moove zal deze regeling in eerste instantie aangaan voor het jaar 2016 en na afloop evalueren.

juni 2016
MoodlemootIEUK - subsidie
door Petra Aartsen - donderdag, 10 maart 2016, 13:18

Goed idee Pieter, en daarom gisteren ook aangenomen door de leden. Gewoon omdat we het een leuk idee vonden. Maar wat moet je doen voor die 100 euro? Dat is nog niet smart geformuleerd. We kunnen dit meenemen in het ontwerp van onze verbeterde UI. 

De leden moeten het ook kunnen vinden als ze benieuwd zijn wat er van gekomen is. In je mail is al lang niet meer handig... dus ... Hoe denk jij het terug te koppelen?

Foto van Pieter van der Hijden
Re: MoodlemootIEUK - subsidie
door Pieter van der Hijden - donderdag, 10 maart 2016, 16:44

Hi Petra,

Bedankt voor je reactie. Volgens mij is er in jouw laatste zin tekst weggevallen waardoor ik deze niet begrijp. Anyway, het ging om de tegenprestatie die de vereniging van de leden vraagt die financieel gesteund worden.

In mijn voorstel staat: "Als tegenprestatie verwacht Ned-Moove van hen een verslag en/of presentatie op een Ned-Moove meeting." Zie jij nog andere tegenprestaties? Ik neem aan dat het bestuur bij het toekennen van de subsidie aangeeft wat het als tegenprestatie verwacht.

Foto van Marcel de Leeuwe
Re: MoodlemootIEUK - subsidie
door Marcel de Leeuwe - donderdag, 10 maart 2016, 18:38

Hoi,

Gisteren hebben we besproken dat er op een actieve manier kennis wordt gedeeld. De MoodleMoot lijkt me daar een uitgelezen plek voor maar het verzorgen van een webinar lijkt me ook een goed alternatief.

Hartelijke groeten,

Marcel de Leeuwe