Stel je vragen over Ned-Moove, Moodle of Moodle gerelateerd.

Aanmelden voor MoodleMoot? Programma?

Foto van Isabelle Langeveld
Aanmelden voor MoodleMoot? Programma?
door Isabelle Langeveld - donderdag, 16 april 2015, 11:00

Hoi,

Het is me niet duidelijk hoe ik me kan aanmelden voor de Moot.

Ik ben ook benieuwd naar een gedetailleerder programma.

Foto van Job Bilsen
Re: Aanmelden voor MoodleMoot? Programma?
door Job Bilsen - vrijdag, 17 april 2015, 14:39

Ha Isabelle, 

Je kunt je aanmelden door je in te schrijven op de cursus van de Moot (deze dus: https://www.ned-moove.nl/enrol/index.php?id=86). Als je lid bent kun je in de ledencursus de kortingscode vinden (https://www.ned-moove.nl/course/view.php?id=69).

het programma is bijna af, wanneer we zover zijn zullen we het natuurlijk delen. 

Laat je ons weten als het niet lukt? 

Groet en tot op de MoodleMoot.

Job

door Isabelle Langeveld - vrijdag, 17 april 2015, 17:43

Het lukt nog niet... Ik klik op de link, log in en zie:

Het zou trouwens handig zijn als je via het event in de Calender ook een inschrijfknop vindt.

René
door René Breedveld - zondag, 19 april 2015, 19:02

Ik krijg dezelfde melding als Isabelle. Hoe nu verder?

Foto van Sam Stegers
door Sam Stegers - zondag, 19 april 2015, 19:41

Ls,

Het bleek dat de ledencursus nog niet beschikbaar gesteld was voor ingeschreven gebruikers. Dit is nu aangepast en nu kunnen alle leden die ingeschreven zijn in de ledencursus deze benaderen.

Met groet,

Sam

door Isabelle Langeveld - woensdag, 29 april 2015, 12:48

Beste bestuursleden,

Ik ging zojuist even kijken of er al meer bekend is over de invulling van het programma, (ja ook of de tekst die ik heb aangeleverd over onze sessie ergens te vinden is) en of ik kan zien wie zich ook hebben aangemeld, in het kader van voorpret.

Helaas moet ik alle kanten op klikken om in de MoodleMoot 2015 cursus te komen. Daar aangekomen, vraag ik me af of ik wel goed zit, want er staat nog hetzelfde als weken geleden. Het zou leuk zijn als er in elk geval een blok Mensen zou staan.

En een forum of Hot question om vragen aan De Raedt of Dougiamas voor te leggen?

Waar is de voorpret? Kan ik uitkijken naar meer info?

Groet,

Isabelle

Marc Swanenberg
door Marc Swanenberg - woensdag, 29 april 2015, 13:14

Hallo Isabelle,

Dank voor het delen van je 'voorpret'. We zijn druk in de weer de laatste hand te leggen aan het finale programma en zullen, zodra dat mogelijk is, meer informatie naar buiten te brengen. We proberen alles met zorg op elkaar af te stemmen zodat voor eenieder duidelijk is wat er nog meer te wachten staat.

Om in de cursus te komen kan je het best direct op de link klikken rechts bovenin de Ned-Moove homepage zodat je direct naar de cursus wordt geleid. Mits je uiteraard bent ingelogd. Zie bijlage voor een screenshot.

Een forum of hot question vragen aan Michael De Raedt of Martin Dougiamas is een goed idee. We zullen dat deze week tijdens de bestuursvergadering bespreken en onderzoeken of zoiets mogelijk dan wel wenselijk is.

Zoals aangegeven, zodra we meer informatie hebben zullen we dit uiteraard communiceren.

Gr Marc Swanenberg

door Isabelle Langeveld - donderdag, 30 april 2015, 18:05

Handig dat blokje met een directe link naar de cursus.

Willen jullie het blok Mensen in de cursus zetten (2 klikjes ;-).