Stel je vragen over Ned-Moove, Moodle of Moodle gerelateerd.

Verbetersuggesties voor nieuwe Ned-Moove site?

Foto van Marcel de Leeuwe
Verbetersuggesties voor nieuwe Ned-Moove site?
door Marcel de Leeuwe - maandag, 30 maart 2015, 16:33

Beste leden,

Een frisse wind was nodig bij onze Ned-Moove site. We hebben een update uitgevoerd naar de laatste versie van Moodle en we hebben ookvoor een andere vormgeving. Verder zijn we aan de achterkant de functionaliteiten aan het uitbreiden. Zaken als administratie, facturatie en communicatie met leden moet hierdoor efficiënter worden.

Graag horen we al uw verbetersuggesties! Reageer op deze discussie en vertel ons hoe we de site voor u beter kunnen maken! Dank alvast.

Namens het bestuur,

Marcel de Leeuwe
Voorzitter Ned-Moove

juni 2016
Re: Verbetersuggesties voor nieuwe Ned-Moove site?
door Petra Aartsen - donderdag, 10 maart 2016, 12:57

Ha Marcel, 

ik zie nu waarom ik niet heb gereageerd op jouw bericht: er staat "verbetersuggesties voor de Ned-moove site". Volgens mij is dat wezenlijk anders dan suggesties voor de Moodle-UI van de vereniging.

Ik wil met Sam Stegers en Jonathan Koek hier graag komende tijd een punt van maken. Als er nog meer leden zijn die daar input aan willen geven: laat je horen ajb. Dan gaan we wat doen.

Foto van Marcel de Leeuwe
Re: Verbetersuggesties voor nieuwe Ned-Moove site?
door Marcel de Leeuwe - donderdag, 10 maart 2016, 18:26

Hoi Petra,

Voor mij is het doel om de site beter te maken, of het nu UI, structuur, uitstraling, of iets anders is.

Ik ben heel blij dat jullie dit op willen en gaan pakken. Dank je wel voor het initiatief!

Hartelijke groeten,

Marcel de Leeuwe